5. Hoe worden mijn bestellingen geleverd?

5.1 Waar kunnen mijn bestellingen worden geleverd?

We leveren vanuit Nederland uitsluitend bestellingen op adressen in de volgende landen:

België, Denemarken (met uitsluiting van Groenland en de Faeröer), Duitsland (met uitsluiting van Helgoland en Packstation-adres), Estland, Europees Frankrijk (met uitsluiting van DOM-TOM en Monaco)
Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië (met uitsluiting van San Marino), Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Spanje (met uitsluiting van Ceuta en Melilla, Canarische eilanden en Andorra), Tsjechië, Vasteland van Portugal, Verenigd Koninkrijk (met uitsluiting van de Kanaaleilanden, Jersey, Guernsey en Gibraltar), Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland. Het is niet mogelijk bestellingen te leveren op adressen buiten deze landen zonder vooraf contact.

We leveren vanuit ons magazijn in DUBAI uitsluitend op adressen in de volgende landen:

Verenigde Arabische Emiraten, Oman, Qatar, Saudi Arabie.

5.2 Wanneer kan ik mijn bestellingen verwachten?

De bezorgtijden kunnen variëren en zijn afhankelijk van het adres waar de bestelling moet worden bezorgd. De geschatte bezorgtijd zie je op de pagina Verzenden.

5.3 Worden bezorgkosten in rekening gebracht?

Ja, bezorgkosten worden toegevoegd aan de prijs van bestelde producten. Je ziet de bezorgkosten in de virtuele boodschappentas en bij de bestellingscontrole. In de meeste gevallen wordt de bestelling binnen tien werkdagen (maandag tot en met vrijdag met uitzondering van nationale feestdagen) geleverd. Reden voor het niet standaard "gratis" verzenden is dat we de prijzen in de winkel en in de webshop gelijk willen houden, anders zouden we verschillende prijzen moeten hanteren in onze winkel in Den Bosch en op deze webwinkel.

5.4 Hoe helpt jullie mij als er een onderdeel van een gekochte set ontbreekt?

Als van jouw nieuwe LEGO set onderdelen ontbreken of defect zijn, vervangt LEGO deze onderdelen gratis via de Bricks & Pieces-service. Ditzelfde geldt voor Playmobil sets. Wij helpen je graag als het niet lukt. Aangezien onze leveranciers een eigen service hebben voor het aanvullen van ontbrekende onderdelen kunnen we het ontbrekende onderdeel niet zelf aanvullen. We hebben een verantwoordelijkheid voor het leveren van een deugdelijk en compleet product, maar door akkoord te gaan met deze voorwaarden geef je aan dat je akkoord gaat met deze werkwijze. Mocht je er echt niet uitkomen, dan zullen we je uiteraard helpen.

5.5 Wat gebeurt er als mijn bestellingen vertraging oplopen?

We doen er alles aan om producten te bezorgen binnen het geschatte tijdsbestek dat is aangegeven in de virtuele boodschappentas en de bestellingscontrole. Toch kunnen soms vertragingen optreden vanwege onvoorziene gebeurtenissen buiten onze macht. Mocht jouw bestelling vertraging oplopen, stellen we je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. Je gaat ermee akkoord dat wij de bezorging afhandelen binnen een extra tijdsbestek dat passend is voor de omstandigheden. Indien we er niet in slagen de producten binnen die extra periode te bezorgen, staat het je vrij om jouw bestelling te annuleren en de overeenkomst en de bestellingen te beëindigen. In een dergelijk geval ontvang je natuurlijk een terugbetaling voor de producten die je al hebt betaald. Mocht je jouw bestellingen willen annuleren, neemt dan contact op met onze klantenservice.

5.6 Wat gebeurt er als de producten beschadigd raken tijdens het transport?

Als jouw producten tijdens het product beschadigingen hebben opgelopen, zijn wij hiervoor aansprakelijk. Tijdens transport verwijst naar de periode tijdens het transport tot het moment dat jij, of een door jou aangewezen persoon, die niet de vervoerder is, de goederen fysiek in ontvangst neemt. Als je ervoor kiest om de producten om welke reden dan ook te retourneren, ben jij aansprakelijk voor eventuele schade aan de producten als gevolg van transport terug naar ons


VERZENDKOSTENOMSCHRIJVINGPRIJS
Ophalen in de 2TSHOP Orthen 16 te Den Bosch
Verzendkosten Nederland7,49
Verzendkosten Nederland "Same Day"49,49
Verzendkosten Nederland via UPS4,99
Shipment to Belgium12,49
Shipment to Germany14,5
Shipment to France21,49
Shipment to UK19,49
Shipment to Spain28,49
Shipment to Austria23,49
Shipment to Switserland23,49
Shipment to Portugal28,49
Shipment to Italy23,49
Shipment to Poland29,49
Shipment Worldwide (max. 2 items)39,49
Shipment Worldwide (max. 5 items)63,49

U bestelt bij 2TTOYS via een HTTPS verbinding. De "S" achter HTTP staat voor "Secure". Een HTTPS verbinding geeft je extra zekerheid omdat de communicatie versleuted is. Ook onze orderafhandeling gebeurt via een versleutelde verbinding. Dat gebeurt door TOTAL CARE, een bedrijf welke wij hebben aangesteld om de orderafhandeling voor ons te verwerken. De betaling loopt ook via een beveiligde verbinding. De website SISOW behandelt jouw betaling. Buitenstaanders kunnen niet meekijken met de gegevens die je invult.